سرپرست تبلیغات شهرکرد:

مکتب حاج قاسم با گفتمان سازی و جهاد تبیین به جامعه معرفی شود

مکتب حاج قاسم با گفتمان سازی و جهاد تبیین به جامعه معرفی شود

شهرکرد- سرپرست تبلیغات شهرکرد گفت: با برگزاری پویش ها، جهاد تبیین و گفتمان سازی، می توان مکتب حاج قاسم بیش از پیش ترویج کرد.

حجت الاسلام حمید بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حاج قاسم نمونه برجسته و بارز کار و مدیریت جهادی بود، اظهار کرد: سردار قاسم سلیمانی برای تمام مدیران الگو هستند که باید از ویژگی‌های آن در امور مدیریتی و زندگی استفاده کنند.

وی عنوان کرد: با مطالعه زوایای وجودی شخصیتی حاج قاسم در دفاع مقدس و دفاع از حرم به عمق مدیریت استراتژیک، راهبردی و جهادی وی تاحدودی می‌توان پی برد.

سرپرست تبلیغات شهرکرد مهم‌ترین مؤلفه مدیریتی سردار قاسم سلیمانی را کار شبانه روزی، میدانی و توأم با نظم دانست و تصریح کرد: حضور بدون تشریفات و خالی از بروکراسی اداری و عدم انتظار سیر سلسه مراتب در حل مشکلات و مأموریت‌ها از دیگر ویژگی‌های مدیریتی حاج قاسم است.

حجت الاسلام بهرامی ساده زیستی و مردم‌داری را ویژگی‌های بعدی این شخصیت جهانی عنوان کرد و ادامه داد: حاج قاسم در مکتب امام (ره) تربیت شد و مردم را ولی نعمت خود می‌دانست.

وی افزود: اعتقاد دلی، قلبی و راسخ به رکن نظام اسلامی یعنی جایگاه مترقی ولایت فقیه از ویژگی‌های بارز حاج قاسم بود.

حاج قاسم در هیچ حزب و جناحی نبود

سرپرست تبلیغات شهرکرد با بیان اینکه حاج قاسم در هیچ حزب و جناحی حضور نداشت، گفت: سردار قاسم سلیمانی را اگر محصور در جناح‌های مرسوم سیاسی طبقه بندی شود، ظلم به این سردار سرافراز اسلام است.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به ویژگی فراجناحی حاج قاسم و پیامد مثبت این فراجناحی عمل کردن، اظهار کرد: محبوبیت شگفت انگیز سردار قاسم سلیمانی در بین تمام طیف‌های سیاسی بوده و هست.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه به مردمش عشق می‌ورزید، عنوان کرد: حاج قاسم با عمل خود و همین عدم دسته بندی، در جهت احیا معروف و ارزش‌ها مؤثر بودند.

سرپرست تبلیغات شهرکرد عنوان کرد: ضمن این که حاج قاسم اعتقادی به دست بندی نداشت اما، شاخص‌های اصلی نظام جز خط قرمز و فصل الخطاب این شهید عزیز بود و ذره‌ای از این آموزه‌ها کوتاه نمی‌آمدند که مویدش وصیت نامه ایشان است.

حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: مکتب حاج قاسم مبتنی بر جذب حداکثری، دفع حداقلی و اعتقاد به تکریم همه فرزندان ایران زمین بوده و می‌شود از مکتب ایشان خداباوری، مناجات‌های خالصانه، تکریم والدین و کار جهادی در حوادث جاری کشور را آموخت.

وی با بیان اینکه رسانه‌های مختلف و کنش گران فرهنگی و اجتماعی نقش بسزایی در تبین مؤلفه‌های شخصیتی سردار دل‌ها می‌توانند ایفا کنند، ادامه داد: ستادهای مردمی مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم باید به تعبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب با برگزاری پویش‌ها و جهاد تبیین و گفتمان سازی بیش از پیش مکتب این مالک انقلاب و سرباز ولایت را ترویج کنند.

کد خبر 5386798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha